Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Prośba o rozszyfrowanie błędów VAG

Zwiń
To jest podklejony temat.
X
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Prośba o rozszyfrowanie błędów VAG

    blind_walker, jak można zejść niżej....6,7l/100km gazu. toż to wychodzi z 3 litry benzyny....że to pali. I po cholere kupować wtedy takie cuda jak lupo 3L

  • #2
    Prośba o rozszyfrowanie błędów VAG

    Temat powstał aby uniknąć kolejnego miliona tematów o treści "proszę o rozszyfrowanie błędów.

    Proszę wszystkie błędy wklejać w ten temat
    "Denerwowanie się to zemsta na własnym zdrowiu za głupotę innych"

    Komentarz


    • #3
      Błędy

      Pisałem już o tych błędach, ale niestety pojawiły się one ponownie, nie ma już błędu o braku zapłonu na cylindrze 2, ale za to pojawił się nowy błąd 16522. Samochód pracuje bez zarzutu, ale błędy pojawiły się ponownie po ostatnim wykasowaniu, po kilku dniach. Nie wiem co tym myśleć. Czy sonda lambda jest uszkodzona ? Czy zawór ERG jest uszkodzony ? Czy uszkodzona sonda może mieć wpływ na zawór ERG i na te błędy ?

      16555 System zbyt ubogi (strona 1)
      brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
      16514 Sonda lambda obwód (strona 1 czujnik 1)
      brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
      17831 Układ wtrysku powietrza dodatkowego 1 - wymagany przepływ
      brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
      17811 Recyrkulacja spalin - uchybienie regulacji
      brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
      16522 Sonda lambda wysokie napięcie (strona 1 czujnik 2)
      brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY

      Komentarz


      • #4


        Pomoże ktoś ?! szukam i szukam i nie mogę znaleźć odpowiedniego tematu

        Komentarz


        • #5
          NuTiiiiii, jaki masz kabel do tego programu?
          Diagnostyka komputerowa samochodów - Poznań i okolice

          Komentarz


          • #6
            a no takie coś :

            Komentarz


            • #7
              NuTiiiiii, to nie kabel do tego programu....
              Diagnostyka komputerowa samochodów - Poznań i okolice

              Komentarz


              • #8
                Zamieszczone przez kecaj
                NuTiiiiii, to nie kabel do tego programu....
                a jaki trzeba mieć ?!

                Komentarz


                • #9
                  NuTiiiiii, jak program oryginalny to tylko kabel Ross-Tech. W kablu jest klucz sprzętowy do programu.
                  Diagnostyka komputerowa samochodów - Poznań i okolice

                  Komentarz


                  • #10
                    skoda fabia 1,2 benzynka takie błędy proszę o analizę :

                    17925 - przekaźnik silnika - przerwa, brak osprzętu błąd sporadyczny
                    17811 - recyrkulacja spalin - uchybienie regulacji

                    coś poważnego czy olać?

                    Komentarz


                    • #11
                      Witam.
                      Dzisiaj przestal dzialac mi zamek w dzwiach kierowcy i wyskoczyl mi taki kod
                      1 BLEDY !!
                      01336 - Comfort Data Bus
                      80-00 - Single-Wire Operation
                      w sterowniku instrumentow i pokazuje sie na nowo po skasowaniu.Moze ma ktos polski opis tego bledu ?Po mojemu to jest to modul komfortu i pojedynczy kabel obslugujacy.Dobze to tlumacze ?
                      KOMAND

                      Komentarz


                      • #12
                        KOMAND1306,
                        01336 - szyny danych dla systemu Komfort: Single-Wire Operation
                        ewentualne objawy

                        Komfort Bus danych pracuje w trybie Single-przewodowego

                        możliwe przyczyny

                        Okablowanie / złącza z / do modułów sterowania
                        Wadliwy Moduł sterowania w danych CAN Bus Comfort

                        możliwe rozwiązania

                        Sprawdź Bloki pomiarowe Wartość (MVB)
                        Sprawdzić okablowanie / złącza z / do modułów sterowania

                        Uwagi specjalne

                        VW Passat (3B): System Komfort, sprawdź moduł sterowania komfortem i modułów sterowania drzwiami.
                        Okablowanie / złącza z / do modułów sterowania drzwiami uszkodzone
                        Moduły sterowania drzwi uszkodzony
                        Moduły sterujące Komfort zalane / uszkodzone
                        Diagnostyka komputerowa samochodów - Poznań i okolice

                        Komentarz


                        • #13
                          @ kecaj
                          czyli posprawdzac kostki przewodow w dzwiach.A jezeli wszystko inne dziala(podnoszenie szyby kierowcy tez) to najprawdopodobniej modul komfortu jest sprawny tylko gdzies kabel nie laczy miedzy zamkiem a silnikiem podnoszenia szyby.A ta wartosc MVB to w blokach tych wskaznikow lub juz w samym module komfortu moge znalesc ?
                          KOMAND

                          Komentarz


                          • #14
                            16485 - Mass Air Flow Sensor (G70)
                            P0101 - 35-10 - Implausible Signal - Intermittent

                            Silnik ALH

                            Przeplywka pokazuje wartosci kosmiczne rzedu 1000-1200 jednostek przy wymaganych 850. Auto z dolu chwile jedzie, potem ma przerwe zaczyna szarpac, dymi jak Ikarus, jakos tak dziwnie smierdzi za autem, czasem silnik zaczyna jakos dziwnie chodzic (jakby go przelewalo, albo brakowalo paliwa), po czym wraca wszystko do normy i jedzie dalej. Generalnie problem w zakresie 1000-2000 obr/min. Powyzej jest ok, za to turbina przeladowuje, ale to inna kwestia.

                            Dziurawy dolot?? Sztanga chodzi mulowato, ale to juz wiadomo ze do rozwiazania
                            Spritmonitor.de

                            Komentarz


                            • #15
                              witam prosze o analize dzieki pozdr


                              P3007 - czujnik położenia wałka rozrządu ; brak sygnału
                              - nieciągły

                              P0237 - czujnik ciśnienia doładowania, zbyt niski sygnał
                              - nieciągły

                              P1592 - czujnik ciśnienia doładowania, zgodność między ciśnieniem doładowania a atmosferycznym
                              - nieciągły

                              P1641 - błąd z układzie kontroli klimatyzacji
                              - nieciągły

                              Komentarz


                              • #16
                                Zamieszczone przez misiek140km
                                witam prosze o analize dzieki pozdr


                                P3007 - czujnik położenia wałka rozrządu ; brak sygnału
                                - nieciągły

                                P0237 - czujnik ciśnienia doładowania, zbyt niski sygnał
                                - nieciągły

                                P1592 - czujnik ciśnienia doładowania, zgodność między ciśnieniem doładowania a atmosferycznym
                                - nieciągły

                                P1641 - błąd z układzie kontroli klimatyzacji
                                - nieciągły
                                Wracaja po skasowaniu ? Nie bylo cos w instalacji grzebane ?
                                Przemek
                                DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                                A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                                80 B3 Limo 1.6 TD SB

                                Komentarz


                                • #17
                                  Witam, proszę o analizę błędów

                                  16804 system katalizatora poniżej progu wydajności strona 1 brak osprzętu/nie związany ze sprzętem
                                  17704 układ chłodzenia silnika- nieprawidłowa funkcja brak osprzętu/nie związany ze sprzętem

                                  po skasowaniu przejechane kilkaset kilometrów i znów się pojawiły

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    Witam. Proszę o rozszyfrowanie tego błędu.
                                    Kod:
                                    Address 19: CAN Gateway (J533)       Labels: None
                                       Part No SW: 7N0 907 530 AF    HW: 7N0 907 530 AF
                                       Component: J533  Gateway H52 1634  
                                       Revision:   H52       Serial number: 151112F2001096
                                       Coding: 351302
                                       Shop #: WSC 73430 790 00074
                                       VCID: 74EDC209D7A00E9
                                    
                                    1 Fault Found:
                                    01305 - Databus for Infotainment 
                                                004 - No Signal/Communication - Intermittent
                                                 Freeze Frame:
                                                        Fault Status: 00100100
                                                        Fault Priority: 1
                                                        Fault Frequency: 1
                                                        Reset counter: 133
                                                        Mileage: 3516 km
                                                        Time Indication: 0
                                                        Date: 2005.14.15
                                                        Time: 05:12:21
                                    Już nieaktualne.
                                    SPOTY ŚLĄSKIE- ruszyć ZAPRASZAMY!
                                    ​​​
                                    Grzegorz

                                    Moja Ambitna Czarnula

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      Proszę o interpretacje kodów VAG:

                                      -------------------------------------------------------------------------------
                                      Address 17: Instruments Labels: 1U0-920-xxx-17.lbl
                                      Part No: 1U0 920 811 J
                                      Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V10
                                      Coding: 19112
                                      Shop #: WSC 31480
                                      VCID: 356525E72065
                                      TMBHP41U342885201 SKZ7Z0C2256324

                                      2 Faults Found:
                                      01336 - Data Bus for Comfort System
                                      80-10 - Single-Wire Operation - Intermittent
                                      00462 - Control Module for Seat Memory; Rear (J522)
                                      49-00 - No Communications

                                      -------------------------------------------------------------------------------
                                      Address 19: CAN Gateway Labels: 6N0-909-901-19.lbl
                                      Part No: 6N0 909 901
                                      Component: Gateway K<->CAN 0001
                                      Coding: 00006
                                      Shop #: WSC 31480
                                      VCID: F0EB54F39F87

                                      4 Faults Found:
                                      01336 - Data Bus for Comfort System
                                      80-10 - Single-Wire Operation - Intermittent
                                      00462 - Control Module for Seat Memory; Rear (J522)
                                      49-00 - No Communications
                                      01331 - Door Control Module; Driver Side (J386)
                                      49-00 - No Communications
                                      00463 - Control Module for Digital Sound Package (J525)
                                      49-00 - No Communications

                                      -------------------------------------------------------------------------------
                                      Address 46: Central Conv. Labels: 1C0-959-799.lbl
                                      Part No: 1C0 959 799 B
                                      Component: 4P Komfortgerát HLO 0003
                                      Coding: 00259
                                      Shop #: WSC 31480
                                      VCID: 366722EB3D63

                                      Subsystem 1 - Part No: Steuerger
                                      Component: t Fahr. antwortet nicht

                                      Subsystem 2 - Part No: 1U4959802D
                                      Component: 4P Tõrsteuer.BF KLO 0202

                                      Subsystem 3 - Part No: 1U0959811D
                                      Component: 4P Tõrsteuer.HL KLO 0202

                                      Subsystem 4 - Part No: 1U0959812D
                                      Component: 4P Tõrsteuer.HR KLO 0202

                                      1 Fault Found:
                                      01331 - Door Control Module; Driver Side (J386)
                                      49-00 - No Communications

                                      End ---------------------------------------------------------------------[/list][/code]
                                      "Prosta jest dla szybkich samochodów, zakręty są dla szybkich kierowców..."- Colin McRae

                                      Octavia Combi 2004 [138KM / 293Nm]
                                      >>Hardware - dobrygrzeswawa<<
                                      >>Software - rogalotti<<

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        Kabel CAN komfortu działa na jednym przewodzie.
                                        Musisz znaleźć uszkodzenie (prawdopodobnie w miejscu zawiasu drzwi), albo zrobić by-pass poprzez połączenie tego od nowa - komfort-siedzenia-drzwi-sound system
                                        Pozdrawiam
                                        Marcin

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          Nie działa mi zamek od strony kierowcy.
                                          Zamykam go mechanicznie po czym muszę z pilota zamykać pozostałą część.
                                          Bywało i tak, że nie działała mi konsola sterująca szybami.
                                          Sprawdziłem przewody między zamkiem drzwi a czymś co znajduje się przy silniku szyby- przewodność jest poprawna. Przewody te wchodzą do takiej dużej kostki (tam jest wiązka około 20 przewodów) i wchodzą w jakiś moduł elektroniczny przy silniku szyby. Stamtąd tzn. z tej kostki idzie kilka przewodów (około 6-8) przez drzwiowy zawias do środka samochodu- nie bardzo wiem gdzie kończą swój bieg bo są poskręcane już w samochodzie z innymi przewodami taśmą- fabryczną owijką.
                                          1. Czy ktoś wie jak sprawdzić poprawność działania modułu comfortu?
                                          2. Czy ktoś się orientuje co to jest za usrojstwo (moduł elektroniczny) znajdujący się pod silnikiem siłownika szyby kierowcy i jak to sprawdzić.
                                          3. Jak przedzwonić przewody idące z (w/w usrojstwa) przez zawias drzwi kierowcy do środka- gdzie one kończą bieg?

                                          Będę wdzięczny za pomoc. Problem z dnia na dzień się nasila i coraz częściej mam kłopoty z zamknięciem samochodu nawet z pilota (drzwi kierowcy zamykam mechanicznie kluczem, ale z pozostałymi zaczyna być problem)...
                                          PS:
                                          Zamek kierowcy jest 100% sprawny bo wymieniony na nowy.
                                          Jak sądzę problem tkwi albo w kablach, albo na kostkach (problem z przewodnictwem), albo w tym usrojstwie pod silnikiem siłownika szyby od kierowcy. Czarny scenariusz to wadliwy moduł komfortu.

                                          PS:
                                          Temat nie aktualny.
                                          Problem został usunięty. Na przelotce gumowej ułamał się przewód (gruby, sztywny, brązowy). Przewód doprowadza masę od w/w "usrojstwa" znajdującego się pod silnikiem siłownika szyby kierowcy. Brak masy, brak komunikacji (otwarte drzwi kierowcy, lampka w drzwiach, pod sufitem, nie działający zamek kierowcy, problem z zamknięciem bagażnika- raz się zamykał, raz nie, nie działała sygnalizacja dźwiękowa pozostawionych świateł itp).
                                          UWAGA!
                                          Kabel masujący leci od elektroniki siłownika szyby razem z innymi przewodami, ale po wejściu przez słupek do kabiny jest przykręcony do nadwozia samochodu poniżej rączki otwierającej przednią maskę silnika (pod tapicerką). Pozostałe przewody całą wiązką wpięte są w gniazdko znajdujące się kilka centymetrów wyżej od zakończenia przewodu masującego.

                                          Opisuję dokładnie bo być może komuś się to w przyszłości przyda...
                                          Sztywny przewód masujący na tym odcinku wymieniłem na elastyczny beztlenowy, cieńszy, ale za to dwu żyłowy. Problem przy takim rozwiązaniu nie powinien się już więcej powtórzyć.

                                          Pozdrawiam ;-)
                                          "Prosta jest dla szybkich samochodów, zakręty są dla szybkich kierowców..."- Colin McRae

                                          Octavia Combi 2004 [138KM / 293Nm]
                                          >>Hardware - dobrygrzeswawa<<
                                          >>Software - rogalotti<<

                                          Komentarz

                                          POWRÓT NA GÓRĘ
                                          Pracuję...
                                          X